beermat, tłoczenie i Pantone Cool Gray 2 … i receptory
Bardzo podobają mi się proste realizacje, nie przewalone, z jednym, najwyżej dwoma elementami, jasny przekaz i dużo „światła”. W sieci natrafiłem na ciekawą realizację wizytówki zaprojektowanej przez CODO Design, a wydrukowaną przez Faulkenberg Printing Co. w nakładzie 2000 szt. Ekskluzywne i zapewne nie tanie… prosto z Ameryki .
Biały karton, a właściwie beermat około 1 mm, może 2 mm, naniesiona farba Pantone Cool Gray 2 U, – domyślam się, że raczej sitodrukiem – i klasyczne tłoczenie jednostronne. Wcześniej planowano pozostać tylko przy tłoczeniu, ale Cool Gray 2 wzmocnił kontrast i widoczność liter.
Poza ucztą wizualną, mamy tutaj do czynienia z wrażeniem dotykowym. Trzymając w ręku wizytówkę i rozmawiając z właścicielem wizytówki wiemy o nim dużo więcej, a dokładniej wiedzą to nasze receptory na palcach. Podoba mi się bardzo… a Wam ?
źrodła: http://lovelystationery.com/2011/05/neil-brown-hospitality-group/